Як проектувати
міські культурні події

17.04, 20.04 — 21.04

20 годин практики — 20 учасників

 До 10 квітня — ₴2500, з 11 квітня — ₴2800

Зареєструватися

Про інтенсив:

Культурні події не тільки створюють атмосферу свята, спільний простір та вирішують питання дозвілля містян. Ще це потужний інструмент для маркетингу міста, району та вулиці, що впливає на розвиток інфраструктури та креативної економіки країни, на рівень культурного потенціалу та робочі місця, на зовнішнє позиціювання та привабливість для інвестицій. Як спроектувати подію та зробити її знаковою, органічно вписаною у місто, як скласти проектний план та створити дизайн програми, як визначити аудиторію та її потреби, розрахувати бюджет та працювати із спонсорами  дізнаєтесь на практиці.

Програма поєднує вивчення основних інструментів дизайну культурних івентів та групову практику на заняттях, короткі домашні завдання та онлайн-консультації.

Реєструйся на подію та отримай відео-дискусію
з фестивального менеджменту безкоштовно.
Промокод — СМС.

Отримати лекцію

Для кого інтенсив:

  • Івент-менеджери, організатори, які бажають спробувати себе у сфері культури
  • PR-менеджери, маркетологи, креативні та соціальні підприємці, які шукають ідеї та партнерів для втілення ініціатив
  • Засновники НКО та громадські активісти, яким важливо розвивати культуру міста
  • Представники муніципальних структур, що бажають робити якісні заходи для містян та гостей міста
  • Для молоді, у якої є ідеї проведення заходу, але немає інструментів, зв’язків та команди
  • Культурні менеджери, яким необхідно розробити новий проект або знайти команду однодумців

Кураторка. Наталія Гусєва

Засновниця школи фестивального менеджменту
KACH Festival Management School, ex-генеральна менеджерка музичного фестивалю «Белые Ночи», ex-операційна менеджерка команди фестивалів «Вулична Їжа», засновниця фестивалю «КіноКухня», ex-менеджерка проектів Арт-заводу Платформа

День 1. 17.04 18:30 — 22:00

Ідея та концепція події

  • Види та формати подій
  • Архітектура заходу  
  • Визначення цілей та аудиторії події
  • Аналіз середовища, позиціювання  
  • Ціннісна пропозиція для гостя події

День 2. 20.04, 10:00 19:00

Дизайн події

  • Дизайн івенту. Event Design Canvas
  • Дизайн програми та логістики заходу
  • Основи проектного менеджменту. План події
  • Формування команди
  • Складання бюджету. Формування ціни культурного продукту

День 3. 21.04, 12:00 19:00

Планування маркетингу та просування події  

  • Маркетингові цілі. Створення плану просування
  • Пошук фінансування. Робота зі спонсорами
  • Співпраця із підрядниками. Робота з представниками локації. Безпека на події
  • Юридичні аспекти, чек-ліст документів для події
  • Підготовка до реалізації. Пітчинг проекту.  
Юлія Копилова
Юлія Копилова

Керуючий партнер в компанії Mystery Play, співзасновниця Party Look, Perform.Event.

Євгенія Стрижевська
Євгенія Стрижевська

Діячка культури, ідеолог, засновниця Kyiv Music Days, організаторка міжнародних музичних фестивалів

Олена Правило
Олена Правило

Дослідниця міст та культурних спільнот. Співзасновниця ГО «Конгрес Активістів Культури»

Наталія Склярська
Наталія Склярська

Cпеціаліст із маркетингових комунікацій, подієвого маркетингу, зв’язків із громадськістю. Культурна активістка.

Олександр Григорчук
Олександр Григорчук

Партнер юридичної компанії Global Law

Євген Комаров
Євген Комаров

Business Developer юридичної компанії Global Law

ВЗЯТИ УЧАСТЬ

Early bird
раннє бронювання
2 500
до 10 квітня
Звичайна ціна
2800
з 11 квітня

Реєстрація на подію

Креативна спільнота IZONE, Набережно — Лугова, 8

093 298 73 63

niicefactory@gmail.com