Про інтенсив:

Культурні менеджери та організатори різноманітних культурних подій докладають багато зусиль, створюючи цінність у вигляді проектів та послуг. Проте часто не менш складним завданням є цю цінність донести до ключових аудиторій.
Під час дводенного інтенсиву «Донести ідею. Як комунікувати з аудиторією та ЗМІ» ми розглянемо всі больові точки цієї взаємодії, розберемо правильну послідовність та основні етапи, з яких складається успішна комунікація вашого проекту, попрацюємо із створенням та “пакуванням” інформаційних приводів, визначимо як, для кого та навіщо створювати контент та відпрацюємо отримані знання на практиці.

Перший день інтенсивну буде присвячено практиці на кейсах: визначенню цільової аудиторії, формуванню ключових меседжів для неї, та обранню вірних каналів комунікації.

Темою другого дня стане взаємодія з медіа як ще однією дуже важливою аудиторією. Учасники розглянуть різні її аспекти: від етичних – до практичних. Навчимося легко визначати цільові ЗМІ та адаптувати повідомлення з огляду на цілі комунікації. Складемо покрокову інструкцію, як побудувати ефективні робочі стосунки з журналістами та редакціями ЗМІ, розглянемо базові формати взаємодії. А також поговоримо про роботу з текстами та торкнемося основ медіа-пітчингу.

Для кого інтенсив:

  • Івент-менеджери, організатори, які бажають спробувати себе у сфері культури
  • PR-менеджери, маркетологи, креативні та соціальні підприємці
  • Засновники НКО та громадські активісти, яким важливо розвивати культуру міста
  • Представники муніципальних структур, що бажають ефективно комунікувати проекти та інституційну діяльність
  • Культурні менеджери, яким важливо комунікувати з аудиторією сучасною мовою та форматами
  • Журналісти, копірайтери, smm-спеціалісти та ті, хто має справу з продюсуванням контенту

Програма передбачає вивчення основних інструментів комунікації культурних проектів для основних аудиторій та передбачає поєднання теорії та практичних завдань.

Анастасія Платонова

Культурна журналістка та менеджерка, арт-критикиня.

Спеціалізується на критиці сучасної візуальної
культури та на культурних політиках.

Ирина Титаренко-2

Ірина Тітаренко

Спеціалістка з комунікацій в некомерційному секторі,
директорка Practicum

31.08 — 01.09

12 годин практики
15 учасників

День 1. 31.01, 12:00

Взаємодія з аудиторією проекту, робота з інформаційним приводом

Спікерка: Ірина Тітаренко

12:00 — 13:30

Комунікація про проект: Що? Де? Коли? 

Як комунікувати ідею проекту, від чого залежить дизайн проекту та його формат, як може змінюватись концепт проекту від PR-цілей 

13:45 — 15:15

Сегментування аудиторії. Розробка ефективного контенту

Як визначити аудиторії проекту, сегментувати осовні у групи, сформувати меседжі та стиль комунікації для кожної з них, як знайти потрібні й ефективні інструменти та канали для донесення до аудиторії

15:15 — 16:00

ЛАНЧ

16:00 — 17:30

Канали комунікації: які бувають, як вибрати, як з ними працювати. Формування меседжів та інструментів комунікації

Як вибрати канали комунікацій, як ставити метрики та як на виході вимірювати результати комунікації  

17:30 — 18:30

Нетворкінг та консультації з проектів учасників

День 2. 01.09, 12:00

Взаємодія зі ЗМІ як ще однією аудиторією проекту

12:00 — 13:30

Етика роботи із засобами масової інформації. 

Визначення цільових медіа і формування / адаптація повідомлення під них. Побудова відносин та етика комунікацій. 

13:45 — 15:15

Основні формати і ключові етапи взаємодії із засобами масової інформації

Як “загортати” меседжі для різних типів ЗМІ, як пропонувати співробітництво та контент. 

15:15 — 16:00

ЛАНЧ

16:00 — 17:30

Робота з текстами 

Формати текстів, основні лайфхаки щодо роботи з текстами. Медіа-пітчинг.

17:30 — 18:30

Нетворкінг та консультації з проектів учасників

 

ВЗЯТИ УЧАСТЬ

Early bird
раннє бронювання
1800
до 30.08
Звичайна ціна
2200
з 30.08

Реєстрація на подію

Креативна спільнота IZONE, Набережно — Лугова, 8

093 298 73 63

niicefactory@gmail.com