Creative events курс c a m p 13.05 20.06

ПРО КУРС

CREATIVE EVENTS CAMP — це 5-тижневий курс з продюсування культурних подій, на якому всі учасники отримають інструменти із запуску івенту від ідеї до перших гостей на заході, прокачають організаторські навички, потренуються на реальних кейсах та знайдуть модель для власного проєкту.

Організатором курсу є платформа для менеджерів культури Creative Management Camp. З 2015 року команда платформи створює різноманітні формати зустрічей, інтенсивів, воркшопів, дискусій та лекцій з проєктного менеджменту, підприємництва, маркетингу та комунікацій у культурних, соціальних, освітніх та креативних проєктах.

Платформа об’єднує організаторів подій та кураторів, фахівців з галузі мистецтва й культури, спеціалістів з комунікацій, маркетингу та PR, креативних підприємців, громадських активістів, менеджерів інституцій та тих, хто бажає розвивати власну кар’єру або бізнес у напрямку творчих індустрій.

СТРУКТУРА КУРСУ

13 травня
22 заняття
20 студентів
15 викладачів

6 200 грн

до 01.05

8 200 грн

з 02.05

можлива
оплата частинами

1800 грн

один модуль

#CREATIVE

Дослідження креативних практик, небанальних підходів до створення проєктів, навчаємось продукувати актуальне й мислити out of the box, шукаємо сучасні інструменти для ефективних комунікацій.

#EVENTS

Комплексна програма поєднує практику, кейси, візити до організаторів, проєктне навчання та вивчення особливостей ринку культурних подій.

#CAMP

Групова робота, нетворкінг, знайомство з практиками, точка входу до професії організатора подій, командні проєкти, спільнота.

ПОДАТИ ЗАЯВКУ

ПРОГРАМА

ФОРМАТИ ЗАНЯТЬ

Практика

Тільки актуальні знання від практиків, можливість розробити й запустити власний проєкт, закріплення кожного інструмента управління через практичні завдання.

Studio visit

Візити до організаторів культурних подій, відвідування залаштунків івент-майданчиків, знайомства з менеджерами проєктів.

Cases

Вивчаємо кейси культурних подій, щоб розуміти, що таке системний менеджмент, розібратись у принципах проєктної діяльності та організаційних деталях.

Консультації

Онлайн-супровід менторів курсу з розробки моделі власного проєкту, консалтинг від кураторок курсу із запуску івент-стартапу.

Я ПІДУ НА КУРС, ЩОБ...

  • перетворити ідею на реальний захід
  • знайти команду
  • навчитися заробляти на івентах
  • познайомитись з крутими інсайдерами
  • розробляти креативні маркетингові кампанії
  • запускати івент з мінімальним бюджетом
  • стати організатором івентів з нуля
  • знайти роботу в сфері культури

6 200 грн

до 01.05

8 200 грн

з 02.05

можлива
оплата частинами

1800 грн

один модуль

ПОДАТИ ЗАЯВКУ

КУРАТОРКИ

НАТАЛІЯ ГУСЄВА

НАТАЛІЯ ГУСЄВА

  • проджект-менеджерка Освіторія Хаб
  • ex-операційна менеджерка команди фестивалів «Вулична Їжа»
  • ex-генеральна менеджерка музичного фестивалю «Белые ночи»
  • засновниця фестивалю «КіноКухня»

ТОМА ЛАЗАРЕНКО

  • співзасновниця Creative Management Camp
  • організаторка освітніх програм
  • PR-менеджерка культурних подій
ТОМА ЛАЗАРЕНКО

ВИКЛАДАЧІ

Лектори освітньої платформи — практики, спеціалісти культурної сфери, організатори культурних заходів, засновники, куратори та менеджери незалежних ініціатив, маркетологи та піарники, що працюють у креативному секторі, проєктні менеджери та спеціалісти культурних інституцій, фахівці арт-центрів та арт-просторів.

Лектори та ментори CMC розвивають практичні навички та знання щодо проєктного менеджменту та маркетингу у культурі, знайомлять з реаліями сфери та кейсами сучасних й актуальних ініціатив, з інструментами управління. Тому знання, які ви отримаєте від досвіду спілкування з ними, можна одразу використовувати у роботі.

МАРІЯ КУЛІКОВА

МАРІЯ КУЛІКОВА

директорка гурту Pianoбой, ex-продюсерка Кураж Базар
АННА ВЕЛИЧКО

АННА ВЕЛИЧКО

менеджерка з продажів, раніше — Ulichnaya Eda
ОЛЕКСІЙ ЙОГУРТ

ОЛЕКСІЙ ЙОГУРТ

технічний директор компанії Ulichnaya Eda, trouble-shooter
ОКСАНА ХМЕЛЬОВСЬКА

ОКСАНА ХМЕЛЬОВСЬКА

кураторка програм професійного розвитку фестивалю Книжковий Арсенал
Наташа Курченко aka KTO NADO

Наташа Курченко aka KTO NADO

ex-креативний і маркетинговий директор Республіка Казантип, GEM fest, PLAN B fest, співзасновниця агентства Creative Beast
ДМИТРО ГАВРИЛОВ

ДМИТРО ГАВРИЛОВ

co-owner Big Bangers, ex-операційний директор фестивалю ВідеоЖара
ЄВГЕН КОМАРОВ

ЄВГЕН КОМАРОВ

business developer юридичної компанії Global Law
ЮЛІЯ КАРТАШОВА

ЮЛІЯ КАРТАШОВА

директорка з фандрейзингу ГО «Докудейз»
КАТЕРИНА РАЙ

КАТЕРИНА РАЙ

кураторка й продюсерка виставкових та арт-проєктів
ІГОР САМОСУД

ІГОР САМОСУД

talent buyer та project manager компанії Virus Music
ВІКТОРІЯ ШАШКОВА

ВІКТОРІЯ ШАШКОВА

івент-креаторка
ОКСАНА САРЖЕВСЬКА-КРАВЧЕНКО

ОКСАНА САРЖЕВСЬКА-КРАВЧЕНКО

директорка інституції ІЗОЛЯЦІЯ

ПОДАТИ ЗАЯВКУ

ПРОГРАМА

Підготовка концепції події тиждень 1

Концепція проєкту. Цілі та завдання.
Бізнес-модель.
Аналіз середовища
Аудиторія події

Проєктування
події тиждень 2

Проєктне планування
Створення команди
Робота з учасниками
Режисура та дизайн події

Ресурси
проєкту тиждень 3

Джерела
фінансування
Бюджет
Технічні ресурси
Грант-менеджмент
Пошук спонсорів

Маркетинг
події тиждень 4

Маркетингова стратегія
Стратегія комунікацій
Креативні комунікації

Проведення
події тиждень 5

Робота на майданчику
Монтаж та логістика
Безпека на події
Юридичні аспекти

ДЛЯ КОГО КУРС?

  • креативні та соціальні підприємці
  • організатори подій
  • представники інституцій
  • менеджери культурних проєктів
  • PR-менеджери та маркетологи
  • засновники НГО та громадські активісти

FAQ?

Де й коли будуть відбуватися заняття?

Заняття відбуваються у новому креативному просторі Coworking Platforma. Майданчик знаходиться неподалік метро Контрактова Площа за адресою вул. Боричів Тік, 35 В. З 13 травня займаємось щосуботи з з 10:00 до 18:00 з перервами на каву й снеки (надають організатори) та обід (оплачує учасник самостійно) та щосереди або по вівторках/у четвер в залежності від розкладу.

Як я можу оплатити курс?

Якщо ви вирішили потрапити на курс, залиште заявку, оберіть найзручнішу форму оплати, а ми надішлемо вам договір та рахунок на пошту. Оплату можна здійснити через Приват24, в онлайн-кабінеті вашого банку за реквізитами ФОП та фізично у будь-якому відділенні банку. Щойно ви підтвердите свою участь оплатою та надішлете скріншот рахунку або фото чеку — приходьте 13 травня на перше заняття.

Чи зможу я попрацювати над власним проєктом?

Після кожного заняття учасники отримають мануал з поетапного проєктування — від розробки концепту до бізнес-моделі івенту, від дослідження аудиторії до таймлайну події, від бюджетування до маркетинг-плану й чек-листів. Тож студент зможе самостійно пропрацювати свій проєкт та отримати фідбек від спікерів та супровід кураторок курсу з розробки моделі культурної події.

Чи допомагаєте ви знайти роботу або проєкти?

Creative Management Camp постійно отримує запити від менеджерів проєктів щодо вакансій та стажування. Якщо з’являється вакансія, то ми одразу її публікуємо в ФБ-групі Creative Management Community. Крім того, ми щомісячно проводимо Культурні Нетворкінги, де ви можете знайти команду мрії. А деякі наші студенти знаходять роботу прямо на курсі, знайомляться з лекторами-організаторами й питають про наявні можливості напряму. Головне — бути активними й ініціативними!

Що я отримаю по завершенні програми?

За 5 тижнів навчання ви дізнаєтесь, як поетапно продюсувати події з нуля. Якщо у вас ідея власного івенту, ментори допоможуть розробити модель проєкту та проконсультують щодо запуску. Наприкінці курсу ви отримаєте диплом щодо отримання неформальної освіти. Ми будемо раді вітати вас в спільноті Creative Management Camp!

ПОДАТИ ЗАЯВКУ

Вже поспішаю до вас!